Wednesday, June 22, 2011

cerita best!

morning! aq pecahlaju bak kata zizan raja lawak (sarapan) dengan roti cicah dengan air asam yang orang makan dengan ikan bakar tu... sedap gak... delicious! cubalah... sedap... :)

tiap2 pagi lepas brekfes aqpasti melabuhkan bontot kat depan tv... untuk lebih tepat setiap jam 8 pagi sebab kat astro ria akan ada cerita2 menarik... selalunya astro ria mesti keluarkan cerita comel comel kalau tak hantu, mesti cerita comel macam ungunya cinta dan kali ini aku tersenyum senyum depan televisyen sambil menonton kashaf imani. entah cerita apa ini?


RADIUS ONE mempersembahkan Telemovie KASHAF IMANI


Sinopsis : mengisahkan sebuah keluarga bermasalah yang sudah terpesong jauh dari ajaran Islam sehinggalah mereka ditimpa tragedi dan seorang gadis yang dapat melihat makluk di alam lain. imani dalam diam mencintai kashaf , menyimpan barangan yang telah kashaf buang tanpa pengetahuan kashaf, begitu tegar cinta imani pada kashaf. dan semakin tragis apabila kashaf di serang oleh kumpulan samseng dadah.

Dibintangi oleh Beto Kusyairy, Sharifah Amani, Normah Damanhuri, Wan Sharmila, Ismail Abdul Aziz, Khairilridzuan K’n, Noryati Taib dan Ain Satar.

bertambah sedih bila dengar lagu ini. TIADA DUKA YANG ABADI.

benci gila bab1 lah dekat adik dia si syamim tu, wan syarmila yang berlakon, aku rasa nak ketuk2 dahi dia bagi sedar sikit engkau tu bukan kaya tapi berlagak macam orang kaya! $_$

best cerita ni... try tengok ni... klik sini...

oklah korang... dah jam 10 pagi ni... aq nak pegi sidai kain pulak... huhu... adiyoes!
XD

1 comment:

Aimi said...

tetiba rasa awesome gila dengar kaled pegi sidai kain kekekeke xDDD